Mrs Erlebach

Follow Me on Pinterest

måndag 28 februari 2011

Hem från Peking...

Nu är vi hemma efter en hektiskt vecka i Peking. Allt var som vanligt underbart särskilt sen vi blev rekomenderad till den underbara tygmarknaden. Tack Leila! Nu i efterhand skulle jag ha köpt mer tyger o mer skor och meeeer väskor... Men vi hade nästan 20 kg övervikt så vi får åka fler gånger....Som tur är så behöver man inte betala för övervikten när man åker charter.....vi har klarat oss varje gång...
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Heidi sa...

Åh vad mysigt och vilken lycka att handla så mycket. Nu vill jag se vad du handlat också så jag vet vad jag gått miste om när jag tackade nej till en Kina resa.
Kram

Mittljuvaskafferi sa...

Hej! Tack för din kommentar inne hos mig, Det kommer bilder inne ifrån skafferiet snart vi ska bara ändra lite med hyllorna. Vi blev nämligen inte riktigt nöjda där än.
Härlig resa du har varit på.
Kul att handla, men man tänker alltid så varför handlade jag inte mer.;))
Ha en trevlig helg!
Kram / Birgitta