Mrs Erlebach

Follow Me on Pinterest

tisdag 20 januari 2009

Fynd!



Hej hopp i galopp, jag har fyndat! Men inte på det lokala loppiset utan i mammas gamla garderob hittade jag dessa coooola retrotyger. Kan man göra en massa roliga saker som man inte behöver.
Försöker att inte handla så mycket nu när vi ska åka till Peking snart.
Jag vill ha scrapbookingsaker.... hittade inte så mycket sist vi var där men man kan alltid hoppas. Jag och Åsa var på scrapbooking kurs igår och gjorde en massa roliga kort som jag inte kan lägga ut än ....(för det är ju alla hjärtans dag snart) hemlis......

1 kommentar:

Victoria sa...

Hallå Bella!
Nu är det dags för mig att träda fram ur bloggmörkret. Har kollat igenom din blogg och bara älskar den! Hoppas du inte har något emot att jag länkat den på min bloggsida så att jag snabbt och smidigt kan följa dina uppdateringar! Kul att ni snart kommer hit! Ni MÅSTE komma hem till mig på besök!
Många kramar till dig och din familj!
ps. Guuud vad Ludwig är söööööt! Och så han vuxit sedan jag såg honom sist!
/Victoria i Peking